Yıldım artık bacılarım..10 buçuk aylık oğlum. Yeni emeklemeye başladı daha doğrusu sürünüyo.. sadece geri gidiyor dünden beri bi ki adım ileri gitmeye başladı. Velhasıl geri geri gidp sürekli koltuk çekyat dolap ne varsa altına giriyor .. iyice giriyor ama kafası sıkışana kadar sonra ağlıyo. Gün içinde nerden baksanız 40 kere topluyorum altlardan bebeyi.. valla yıldım nolcak böyle