Feyzosumunannesi Merhaba arkadaşlar. Kızım ayın 14 ünde 1 yaşına girecek henüz yürümüyor ama sürekli yurutmemizi istiyor ortopedik ilk adim ayakkabı almak istyrm önerileriniz nelerdir acaba bide kaç numara almam lazım
Papatyamkuzum Feyzosumunannesi ben hem kızıma hemde arkadaşımın kızına doğum günü hediyesi olarak vicco ayakkabı aldım. Hem hafif hem çocuklar rahat yürüyo. Uygun fiyatlı bide.
Deletedmom_41 Feyzosumunannesi Vicco almıştık bu sene botunuda vicco tercih etmiştim güzel ürünleri var.
Deletedmom_875 Ayağın kac cm olduğunu öncelikle ölçüp ona göre beden tablosundan bakabilirsin. Çoğu oneriler vicco yönünde. Temmuz 14te benimki de 1 yaşında olacak vicco alacağım. Muhtemelen 20 numara alirim
Happilyu Biz tam bu havalar için geçen sene H&M nin ayakkabısını 21 numarasını aldık sonra yaz için vicconun önü kapalı sandaletini oda 22 di sanirim
Eylulbukre İlk adım ayakkabısını kiti Kate diye bir markadan aldım organik çocuk kıyafetleri satan bir marka biz çok memnun kaldık 20 numara almıştık 13 aylık yürüdü