Merhaba bugün kontrole gittik fizyoterapist henüz oturmaya hazır değil destekli oturtmayın dedi sizce bu normal mi sizde durumlar nasıl çok kafama takıldı bide kafası yamuk dedi yatırma ile alakalıymiş bir de eline oyuncak verdiğim zaman tutmuyor incelemiyor çok mu kafama taktım bilmiyorum