Milena17 ay yok için ya. O kadar da değil. Yediğimiz içtiğiniz tükettiğimiz şeylerin yalnızca %15i gaz olarak geçiyo. Yani bebeğin gazı olması sizle alakalı bişey değil onun bağırsak gelişimiyle alakalı. Ben bir ay gaz yapmayan şeyler yedim gazı vardı deli gibi hemde ayrıca sütüm de azaldı haliyle. Şimdi yiyorum valla canım isterse kuru bile yiyorum. Günde bir ya da iki kere kahvemi de içiyorum. Anneyiz biz bizim de ihtiyacımız var. Birşeyleri abartmadığımız sürece bence hiç de mahsuru yok ❤️