Bazen yemeyince zorda kalınca telefondan yada tvden kırmızı balık falan açıyorum ama sonrasında kötü bişey yapmış gibi hissediyorum sonra da amaan diyorum büyüyünce zaten herşey istediği gibi olacak nolacak ki sanki diyorum kendimi avutuyorum kısacası kötülük yapmış olmuyorum değil mi benimle aynı olanlar vardır