ipeknkizimm bende geçen gün kendime alışveriş yapmıştım, üstüme olmayanlar hoşuma gitmeyenler vs vardı 375 TL lik. Uygulamadan almıştım bende kapıda ödeme ile. İade talebi oluştururken karta iade seçeneğini seçtim, dün gittim mağazadan iade işlemini yaptım. Ama ödemeyi kapıda ödeme yaptım diye karta iade olmuyormuş iban bilgileri doğrulanması sorunu olduğundan dolayı, lcw para olarak hesabınıza yüklenir tutar dedi kız, ordan da yine kendi kartınıza aktarabilirsiniz parayı dedi.