Merhaba bebeğim 1 ay 12 günlük doğduğundan beri hırıltısı vardı,malesef nezle olunca çoğaldı ve burnunu çekmemize rağmen hırıltısı gitmiyordu.Çocuk doktoru kbb ye yönlendirdi bugün götürdük ve gırtlağı gelişmemiş henüz yumuşak bu sesler ondan dolayı oluyor dedi.Zamanla büyütükçe düzelecek dedi.Böyle bişey yaşayan var mı?Bu rahatsızlığın adıda araştırdığım kadarıyla Laringomalazili bebeğinde böyle olan varmı?37+5 sezeryanla doğdu bu arada