bilmisanne bu zamana kadar kimseye çocuğumu emanet etmedim zaten ama bı keresinde görümcemdeyken servise yardım edecektim anne gözün üzerinde olsun dedim, işim bitince odaya geldim kayınvalidem sohbete dalmış kızım Yok. Anne çocuk nerde dedim bilmiyorum ki dedi, balkon kapısı açık. Yani demem o ki kanından canindan olması önemli değil, karşıdaki kişinin tutumu önemli.