sb- 16 aylık erkek bebişi olan anneler boyları kaç cm acaba ve doğum boylarını da yazar mısınız? bizimki 47 cm doğdu 16aylık 80cm doktor persentili giderek yükseliyor gayet iyi diyor ama her gören kısa diyor kısa mı
bambiii sb- Her gören neye göre kısa deyip yorumluyor acaba? İşin uzmanı normal demiş canınızı sıkıp hiç düşünmeyin. İnsanlarında cocugunuzu kıyaslamasına izin vermeyin.
tineanigra sb- doktor mu önemli her gören mi ? Her bebek farklı kiloda boyda doğar ve gelişir önemli olan sağlıklı gelişimi e doktor da gayet iyi diyorsa kimseye laf düşmez
2522 sb- Benim oglumda 47 cm dogmustu suan 11 aylik 23 unde 1 yas olacak bende baktirayim ona rağmen kisa diyor herkes ama 🤦🏼♀️
sb- bambiii valla ben de takmayayım diyprum ama 10aylık gibi diyen mi ararsınız her şey mevcut hayır kilosu da 12 öyle minik de değil ben de boyu gerçekten kısa sanırım diye düşünmeye başladım artık