Ya hanımlar bebeğim 18 günlük , sütüm de baya geliyor aşkında , yaklaşık 7-8 Dk emip uyuyakalıyor , bende gazını çıkartıp uyutuyorum . Sonra ağlayarak uyanıyor . İdrar sayımız 3 , kaka sayısı 6-7 oluyor . Besleme konusunda kendimi yetersiz hissediyorum, herkes idrarı 5-6 olmalı falan demiş ama gün içerisinde süt kesiği tarzında kusması da oluyor 1 -2 defa . Nasıl bir yol izlemeliyim fikri olan var mı?