Merhaba herkese. Oğlum 3,5 aylık. Yeşil mukuslu kaka yapmaya başladı yaklaşık bir hafta önce. Hemen doktora gittim haliyle gayta örneği aldılar herhangi bir enfeksiyona rastlamadılar. İlaç da vermedi doktor. Başka doktora gittim o da ilaç vermedi bol bol emzir dedi. Emziriyorum öyle yapıyorum zaten ama bir türlü geçmedi yeşil kakası sanki çimen yemiş gibi çok ilginç gerçekten. Var mı başına gelen fikri olan ?