Temmuz1 bende 14 aylıktan itibaren başladım. Yani şöyle. Ben tuvalete gidiyorum, baba tuvalete gitti çiş yapacak gelecek falan demeye. Snr tuvaleti gösterdim. Sifonu falan çektim görsün diye bak su böyle gidiyor. Sen Çiş yapınca böyle gidecek gibi gibi..
Ama ben oturtunca çişi aşağı kısma nasıl yapacak onun derdindeyim 🤦🏻♀️🥴😕