edafmo MMG benim bebeğimde tam tersi daha çok sancı yaptı damlası da şurubu da o yüzden birkaç gün kullanıp bıraktım
M-mirac64 Bebeğim 5 aylık damlasını kafama göre veriyorum ne doktr ne saglk ocgndaki hemşire bişey söylemiyor sizler kaç damla veriyorsunuz