Merhabalar 😊 22 günlük ikizlerim var bi kız bi erkek. Her bezde pişik önleyici krem kullanıyordum ve kızımın atını açtığımda silerken mzel bölgesinin içine krem biriktiğini gördüm pamukla siliyorm ama çıkmyor. Fazla bastırıp uğraşmaya da korkuyorum canı acır diye. Başına gelen varmı veya onu nasıl temizleyebilrm. Banyo yapıyor 1 gün arayla ama suyla da geçmedi