Vallahi canımdan bezdim ya yen ederim cidden canımdan bezdim ya imdat diye bağırmak istiyorum insan kendi çocuğunun sesini duymak istemezmi ama istemiyorum ya! 1 yaşına girdiğinden beri yani 2 haftadır her gün her dakika her saniye ağlıyo böyle birşey olamaz ya mızmız mutsuz ağlak oyun oynamayan götümden ayrılmayan bi çocuk oldu çıktı! Tuvalete gitmek için bile kırmızı balık açmak zorunda kalıyorum ya durmuyo çünkü sanki canı yanmış gibi ağlıyo Allahım o kadar bunaldım ki o kadar bunaldım ki anlatamam 😭 ne zaman geçicek bu durum nolur az kalmış falan diyin ya