Yeniannee23 Bebeğim emme yutkunma ve solunum döngüsünu yapamiyo ve peg takılma söz konusu. bilgisi olan varmı
Yeniannee23 @Melmus 39 günluguz daha. Emme yutkunma yapamıyoruz hastaneden bu şekilde taburcu etme ihtimalleri var.
Melmus Yeniannee23 erken mi dogdu bazi prematurler bu sekilde devam ediyor ne zmana kadar duracakmis peg peki Rabbim kolaylik versin duzelir insaallah
Yeniannee23 @Melmus hayır 39+5te doğum yaptım ama maalesef doğum sırasında çok oksijensiz kaldı ve beyni etkilendi.
Yeniannee23 @Melmus hiç belli değil ama ihtimal olarak konusuluyo şuan hortum ile besleniyo. Hortum ile beslenme de çok zor olur diyolar şuan bile kendi hortumunu çekmeye calisiyo
Melmus Yeniannee23 yok oyle zor degil benimde oglum 1 hafta hastanede kalmisti ellememisti kisa surer insaallah