Mrym2 benim bebeğim de bugün 5 aylık oldu. Dediğiniz gibi geçen ay şiddetli meme reddi yaşadık. Asla emmek istemiyordu, uykusunda bile memeyi almak istemedi. Ama bir iki gündür bu durum düzeldi gibi. Biraz sabırlı olup sürekli bebeği zorlamadan emzirmeye çalışın bence. O red durumu zamanla düzeliyor. Ek gıdaya başlamayı bende düşündüm çünkü aç kalınca insan doysun da ek gıdayla olsun diyor dayanamıyor. Biraz düzeldi gibi meme reddi o yüzden ben ek gıdayı 6.ayına kadar erteledim. Umarım sizinde düzelir 🙏🏻