Kalbenbagli Selam arkadaşlar kızımın babıldamadığını daha önceki postlarda paylaşmıştım 10.5 aylık kızım dil terapistine gitmek istiyorum şimdiden giden anneler var mı varsa faydası var mı nasıl yol izliyorlar yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum 🙏
Tirtil35 Kalbenbagli ayhan caglayanla bi gorusun bence simdilik degilde ilerde lazim.olursa tek gecerim
Kalbenbagli kubraa0606 3 kere terapiste gittim en son 18 aylıkken gittim bir şey yok dendi her seferinde biraz beklememi istediler 2 yaşından sonra çözülme olmazsa önerdiler ama kızım 18 aydan sonra üstüne koya koya ilerledi maşallah şuan 3.5 yaşında anaokuluna gidiyor. Oğlum 2 yaşında kızm bu yaşta baya konuşması başlamıştı oğlum sadece bir kaç kelime konuşuyo ama artık endişelenmiyorum çünkü biliyorum zamanı var sadece beklemedeyim.