Merhaba sevgili anneler,
Bebeğim dün gece aniden öksürmeye başladı.Sabah hastaneye doktora götürdük.Krup teşhisi kondu.
Doktor bir şurup yazdı fakat bebeğime asla içiremiyoruz,bir kere tadına baktı,bir daha da almadı.Kaşığı görür görmez ağlama krizine giriyor.
Öksürük şiddetlenirse acilde hava verilmesi gerekir ama normal seviyedeyse gerek yok dediler.Başka birkaç doktora daha danıştık,aynı cevapları aldık.
Şimdi bu hastalığı bebeği geçirmiş annelere bir sorum var.Evde doğal yollarla öksürüğü geçiren,hafifleten,bebeğin rahat uyumasını sağlayan bir önerisi olan var mıdır? Bizimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Not:Bebeğim 13 aylık.