hellomom Merhabalar, Ben 1 senedir medisana nebulizator kullanıyordum. Ancak küçük kızımda kullanamıyorum. İstemiyor, ağlıyor. Sessiz olanlardan almak istiyorum en azından uyurken kullanırım diye. Sessiz çalışan tavsiye edebileceğiniz bir marka var mıdır?
TugceArslan hellomom Nimo taşınabilir mesh hava makinesini kesinlikle tavsiye ediyorum. Yorumlarını da okuyun başka markalara da bakın ama hem küçük hem sessiz hem şarjlı. Çok kullanışlı. Kızım uyurken ağzının yanına koyuyorum düşünün yani
hellomom acimavi sizin nimo başka mı acaba? Birkaç arkadaş nimo çok sessiz yazmışlar da. Model mi farklı acaba.
acimavi hellomom aslında sesli olmaktan kastın ne olduğuyla ilgili. Bizim kullandığımız orta boyutta bir şey, çalışırken konuşabiliyoruz, birbirimizi duyuyoruz ama yine de sesli. Aspiratör sesi seviyesinde diyebilirim
fbetul4270 hellomom Nexus var hem sessiz hemde mavi ışığı var gece o ışık sayesinde bebeği görebilirsiniz. Şarjla çalışıyor