Roza_dilan Bebeğim 3 aylık gazını artık kendisi çıkarabiliyor ama emerken çok gaz oluyor midesinde aralarda sürekli gazını çıkartmak zorunda kalıyorum iki dk emse kucağımda kıvranıyor memeyi bırakıyor 😞 neden olabilir ki