 
Kızlar bu ayakkabından aldım netten normalde 39 giyerim zaten bunun 40 nosu kalmamış şimdi geldi denedim aslında iyi ama orta parmağımın üstü vurunca acaba 40 alsammı diye düşündüm 40 numara krem de var aslında bunun rengine filan bayıldım bide 40 alsam ayağım daha da büyük olacak önü sivri buruna kaydığı için bence vurdu ben orayı nasıl acarım