antropologanne BilalegeninAnnesi Incia aldim kizima. Kendimde onu kullanirim. Icerigi en temiz o geldi bana, yorumlarda minoris gordum ama acikcasi o kadar masum oldugunu dusunmuyorum ben.
Deletedmom_875 Ben de bu ara arayistayim. Temiz içerikli olarak arastirmalarima dayanarak söylüyorum ki incia minoris siveno olarak buldum. 3unden birini alacağım büyük ihtimal.
mystery1903 Benimde 9.5 aylik bebegime temiz içerikli gunes kremi arayışı içindeyim tru kid ve minoris arasında kararsız kaldım.
Kulpu_kirik_kup mystery1903 minoris önermem. 30 faktör ve çokta koruduğunu söyleyemem. Geçen yaz kullandım beğenmedim ben. Şimdi avene kullanacağım. La roshe posay da gayet iyiydi.
Yclcnbz Biz geçen yaz mustela kullandık güzeldi ama aşırı sıvı aktı gitti tüpünden hep çantama. Bu sene başka marka denemek istiyorum. Kendim hamileyken solante kullanmıştım kızıma da kullanabilirim doktor önermişti
Sevvalanne Yclcnbz solante nın hangisini kullanıcaksınız. Eger acnes alıcaksanız. Bilgi verir misiniz. Ben hep onu kullanıyordum. Gecen yıl formu değişmişti. Yüze ypısıyor. Rengi koyulastıryordu. Aldıgımı sattım. Bu yıl ne alayım bilmiyorum. Alırsanız memnuniyet olursa yazar mısınuz
printhelloworld BilalegeninAnnesi mustela aile boy aldım hepimiz kullanacağız sanırım alırken eczacı çok övmüştü temiz içerikli diye tercih ettim
Merve-ggbkn Bebeklere ilk sıralarda günes kremi tavsiye etmiyorum . İlerleyen zamanlarda sürekli yanacak günese kremsiz çıkamayacak. Güneşe alışması lazım cildinin
Solina Merve-ggbkn yalnız insanlar güneş kremini kızarmaktan ziyade zararlı ışınlardan korunmak için sürüyorlar.Ayrıca uzmanlar güneş kreminin evde bile sürülmesi gerektiğini söylüyor.Siz tavsiye etmiyormuşsunuz? Uzmanlık alanınız nedir?
Merve-ggbkn Solina medikal estetik. Ben kullanılmasın demiyorum ilk sıralarda çocukların her türlu negatif veyada pozitif ışınlarla karşılaşması ilerleyen zamanlarda cildin hassaslığı azalmış olacak
izd Merve-ggbkn bu “kucağa alıştırma” efsanesinin geldiği yerden gelen bir başka şehir efsanesi galiba :)) cildin güneşe alışmasi için güneşe maruz bırakmak gibi bir durum mu var :)) güneş zaten hep bizimle.. güneş kremini ise zararlı ışınlardan cildimizi, hele hele de daha bariyeri yeni gelişmekte olan bebek cildini korumak için kullanmak çok daha rasyonel değil mi ? Dünyanın tüm dermatologları, çocul doktorları bunu önerirken?? Çok mesnetsiz geldi bana
MMommyy BilalegeninAnnesi gunes kremi kesinlikle kullanilmasi gerekiyor tartismaya baya kapali bi konu bence 🙄 kesinlikle minoris spf 50 yi oneririm suan anneler gunune ozel indirimde normalde 500 tl suan 300 e iniyor aldm bile gecen senede onu kullanmistim kendimede kullaniyorum azcik almam yetiyor
Alev_Nehir MMommyy nerden aldın acaba? Nereye baksam tükendı yazıyor bırde en ucuzu 358 falanmıs 300 e göremedım
Haffuse Siveno, yeni kullanmaya basladim kizimda… Cok memnunun, temuz icerikli, hassas cildinde de herhangibir tepkime yapmadi🤗