Prensannesii__21 kesinlikle çok erken zaten bir ömür tüketecek o sebzeleri .Gelişmemiş bir sindirim sistemi var .Onu zorlamamak gerekiyor .180 gününü tamamlayana kadar anne sütü alması doktorumuzn tavsiyesi.Eger ki çocuğunuz mama alıyorsa bu durumda sadece 5.5 aylık olunca yavaş yavaş tadimlarla başlanabilir .