Sirinferhat12 inşallah yapar ya bebeklerin derdi bitmiyor dert demiyimde yani bi süre kendileri yapamıyor kaka, gaz felan bizim bunlar bitti burun tıkanıklığı başladı doktorda bişey yok burnunu açın bebeklerde 4.aya kadar görülebilir tıkanıklık diyor şimdide burnuna müdahale ediyoruz kaç gündür büyük ihtimalle o sıkıntımız bitecek diş sorunumuz başlayacak o bitecek ek gıda serüvenimiz başlayacak böyle böyle büyüyüp gidecekler heralde :)