14 ay 18 günlük dişi falan çıkmadı hala acaba dişe bağlı olabilir mi? Alerjik bebekti ama alerjik ürünleri tüketirken eskiden kakası mukuslu oluyodu böyle ekstra bişey görmüyodum. Aptamilin alerji mamasını bırakıp normal mamasına geçmem yada etkilemiş olabilir mi ama daha öncesinde de 6 ayına kadar anti reflüsünü veriyodum sütlü oda yani kafamda deli sorular🤯