Bebeğim 2 aylık 3170 gram olarak doğdu Salı günü doktora 2 ay kontrole gittiğimizde 4657 gramdı kilosu boyuna göre kilo endeksi düşük dedi ve mama verdi 3 gün sonra sağlık ocağında kontrole gittiğimizde kıyafetli ve bezli olarak 4960 gram çıktı boyu da 58.3 mamayı kesinlikle kabul etmiyor içmek istemiyor doktorumuz da illa mama diye tutturdu sizce ne yapmalıyım mamayı mı değiştireyim yoksa 1 haftalık takip sonra mı başlayayım tecrübeli anneler