Kizlar oglum 1 hafta sonra 10 aylik olucak 5 gu once aksam yatirirken atesinin oldugunu fark ettim olctum 38 dereceydi calpol verdim gece atesi cikmadi sabah bidaha olctum 38.5di saglikocagina goturdum doktor hafif bi bogaz enfeksiyonu var ama ilaclik degil dedi ama biz kalp hastasi oldugumuz icin hemen tedavi edilmesi gerekiyor bunun icin klamoks bid verdi duzenli kullandik ama 2 gun once oksuruk ve balgam basladi doktor cigerleri temiz cok onemli degil kalamoksa devam dedi 2 yasinda kucuk bebeklere oksuruk ilaci vermemeyi tavsiye ediyorum dedi kekik cayi veriyorum serum fizyolojik yapiyorum bas ucuna gece sogan koyuyorum ve gub icinde bol bol su iciriyorum baska onerebileceginiz tavsiyeleriniz var mi ?? Bide gunluk sakozini deneyen oldu mu hic ?? Iyi gelen varmi ??