yamans Öğretmen arkadaşlar süt izninizi kullanabildiniz mi? Kullanabildiyseniz topluca mı kullandınız yoksa son saatler mi çıktınız nasıl bir ayarlama yapıldı?
Pinar_kb yamans ben zaten yarım gün çalışıyordum kullanmadım. Ama hem gün içinde gidip gelen hemde erken çıkan arkadaşlarım oldu. Biraz idareyle anlaşmaya bağlı
Denizanasi92 yamans idareyle anlaştık ben günün ortasında kullandım hep yani 4.-5.saatimi boşalttım öğle arasıyla beraber baya oluyo bakıcımda okulun arka sokağında. Ha İrade yine öğretmene ait ben ders durumuna göre ortak karar almak istedim
Nunununnannesi Bende kulancam önümüzdeki dönem tüm gün çalışıyorsanız istediğiniz saatlerde kulanırsınız ilk 6 ay 3 son 6 ay 1,5 saat ama yarın günlerde idare ve çalıştığınız ilçeye bağlı
Hilal28 Ben kullanmıyorum istediğim programı yaptılar ama . 1 gün sadece tüm gün okuldayım onda da sağım yapıyorum eve gitmek saçma oluyor yol uzun çünkü Nöbet de tutmak zorunda değilsiniz 1 yıl bu arada