Kızlar bebeğimin 1 yaşını kutlayamadik herşeyi hazırdı ama 6 Şubat depremi olduğu için içimden hicbirsey yapmak gelmediği için yapmadık bende yazın havalar güzelken iyi bir günde yapmak istiyorum ama etrafındaki insanların bana geç doğum günü partisi mi yapican saçma olur diyorlar siz olsanız yapar mıydınız düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim..😊