Kumsaliko doğum yapalı 2 ay oldu 3 gün önce spirsl taktırdım şuanda adet kanaması gibi kanamam var ağrım yok ama acaba adet mi oldum yoksa spiralden kaynaklı mı ? Yaşayanlar ya da sizlerde nasıl oldu bilgisi olan ????
ikibebelikanne Kumsaliko Eger normal adet kadar sürerse 4 5 gün o zaman adet olmuşsunuzdur. Ama istersen bir doktora gözük. Daha yeni çünkü eğer yaramadiysa falan da kanama yapar