Happyhan Merhaba tatlis anneler 55 gunluk bebegim var evin ici 25 24 civari ama usurmu diye endise duyuyorm uzun kollu zibin ayakli altlik giydirip ustune pijamasini giydiriyorm kafasina gogsune bakiyorm ne sicak ne soguk sizler nasil giydiriyosunuz usudugunu nerden anliyosunuz evin ici kac derece fikirlerinizi yazarsaniz sevinirim
ErtugrulAnnesii Happyhan evin ısısı ideal bebekler için olması gereken ısıda üşümüyordur bence😊 ben atlet zıbın giydirip sadece tulum pijama giydiriyorum üstüne uyanıkken yelek uyurken çıkarıyorum 8 aylığız ama tabi.
NurR Happyhan doktor 24 derecede üstüne bi penye battaniye atsan yeter dedi ateş ölçerle ölçebilirsiniz 36 derecenin altına düşerse vücut ısısı üşüyordur
Mustafa_Cinar Happyhan bence gayet yeterli giydirmişsin seninki küçük olduğu için üşüyebilir ben tek alt tek üst giydiriyorum içindede atlet var vücut ısısı iyi
OzgeMustafaBulut Happyhan evi 22 derecede tutuyorum sürekli zıbın üstüne pijama uyanıkken yelek giydiriyorum uyurken çıkartıyorum. Çok sıcağa alıştırma dedi doktorum 70 günlük şuanda doğduğundan beri böyle yapıyorum
deletedmom4842 Happyhan Termometre sürekli 24 26 arası oluyor bizim onun için çok kalın giydirmiyorum. Orta kalınlıkta pijama tek üzerine yelek 2 çift çorap