Oğlumun 7 ayı bitmek üzere 4. Dişi de çıktı, zorlu ama sonucu çok şirin bu süreçte ilk tetagil aldım kullandım ama pek işe yaradığını düşünmüyorum eczanede 190 tlydi iyi geldiysede toz gibi olduğu için damaklarına sürerken rahatlattığından olduğunu düşünüyorum. Sonrasında 6 7 adet karanfili zeytinyağına atıp beklettim mutfak masamda duruyor ne zaman ağlama krizine girse gidip hemen sürüyorum masaj yaparak, üzerine emiyor sakinleşiyor genelde, ayrıca yeşil soğan ve pırasanın beyaz kısmı antibiyotik etkisi var deniliyor bence de öyle bi deneyin derim, sonra dolaptan soğuk havuç ve salatalık soyup veriyorum ısırıyor en çok bu rahatlattı soğuk olduğu içinde olabilir sürekli bişeyleri kemirme ihtiyacıda karşılanıyor iyi oluyor
Son olarak fileli aparatlar var meyve süzgeci diye geçiyor onlara elma muz vs koyup buzlukta dondurup veriyordum çok iyi oluyordu hem dişlerini rahatlatıyor hemde tadıma başlama döneminde iyi oluyor