Elif5050 Aliciagirl başka seçenek var mı kuzum bu tarzları ben pek sevmiyorim 😊Başka seçenek yoksa 2😊
Ezonunannesi20 Aliciagirl ben ikisinide pek beğenmedim ama illa bunlardan birini alacaksanız 1 numara daha iyi
Aliciagirl edabolukbasi bende çok kahve fincanı var fincan hastalığı diyelim bunlar indirime girmiş birini almak istedim çok şık takımlarım var kızlar 🙏🏻🌸
Keremikobayky 1 daha güzel ama kombinlemesi zor bi takım. Yanına bi dilim tatlı çıkartmak istesen zor olur.
ikibebelikanne Keremikobayky Sarı veya mavi düz bir tabakta hoş olur. Yada düz beyaz tabak tatlının yanına limon dilimi😍
ikibebelikanne Aliciagirl birinci çok güzelmiş. Link atma şansın varmı özelden falan bendede fincan hastalığı var indirimdeyse alayım 😂
sezer2022 Aliciagirl nerdeyse ikiside aynı renkler aynı limon aynı ,, Zaten 2.bi seçenek varsa ilkini beğenmediğin için dir 🙈
Yagmursonrasitoprakkokusu Aliciagirl herkes 1 demiş, ben 2 diyorum daha hoş göründü gözüme niyeyse 😂😂