benoyleuygungordum_ _tugba94 yapar yapmaz sıcak suda beyaz sabunla yıkıyorum. Çamaşırlarını yıkamadan önce normal leke çıkarıcilı surup yıkıyorum mis gibi hepsi. Aşşırı kötü ve çıkmıyorsa attığım oldu😂
[silindi] _tugba94 Genel olarak zıbını batıyor, direk çöpe atıyorum. Ha 20 30 tane değil. 1 2 tane attım ☺️
defneemomm [silindi] bunu yazdığımda anneliğime laf eden insan sen mod olduğun için yorumunu beğenmiş kahkaha attım
Egiskom _tugba94 direk çözüm hacı şakir 😂 Hacışakirle çitileyio kaynamış su döküyorum üstüne ertesi gün bembeyaz ❤️
Poly-ana _tugba94 Canım beyaz sabunla suyun altında iki üç kez çitile bolca sürtüp beyaz zıbından bile çıkıyor soğuk suyla falan
Bussymom _tugba94 Ben de aynı şekilde vallahi ama yapar yapmaz hemen sıcak su ve beyaz sabun yapıyorum bem beyaz oluyorlar
YaseminAren _tugba94 beyaz sabun ıle sudan gecırıyor sonra da makınaya the elıte toz aldım onu da eklıyrm yıkarken
Missfistik nurelem ek gıdayla beline kadar bok çıkmış zıbın aynı şey mi? İsteyen atar isteyen yıkar neden annelik bu demek emek gerek gibi yanlış yerden damara bağlamaya çalışıyorsunuz. Farklı bi kafa yapınız var
nurelem Missfistik pardon ama size yazdığımı hiç hatırlamıyorum size ne ? evet farklı kafa yapım var buna katılıyorum sadece IQ seviyem yüksek. Dogru boklu zibinin lekesini herkes görüyor, ama lekeli kıyafeti kimse görmüyor değil mi?
Missfistik nurelem ıQ seviyen yokki yüksek olsun daha denileni anlayamıyorsun beyinsiz domestos koklamaktan beynin erimiş. Ek gıda lekesiyle bok lekesini milletin görmesi ne alaka. Beynin anlamıyorki kapasite yok.
Tazeanneveminigi edafmo önceden kalan benim de var onlari da çıkarıyor mu bir de renkli kıyafetlerde solma vs oluyor mu
edafmo Tazeanneveminigi benim bebeğime anlamdan arkadaşımdan gelen kıyafetler hep kaka lekeliydi eski lekeleri hepsi çıktı. Soldurma da yapmadı renklerde de kullandım
Limonn _tugba94 klasik sabunlar var ya kalıp ben onlarla çıkarttım hep once ıslatıyordum sonra sabunla sürteleyip duruluyordum makineye atınca biseyi kalmıyordu😅