Ben şuan ücretsiz izindeyim eşimde polis bende nöbet çalisacagim yılbaşında döneceğim ise kızım 26 aylık olacak bulunduğumuz yer ilçe 3 yaş altı alan kreş yok bakıcı bulsak eşimde bir gün evde bir gün çalışıyor eşim evdeyken eve gelmek isteyen zor bulunur bende gündüz çalisip hergün gitmektense 7 8 nöbet tutaym eşimin evde olduğu günler birlikte bakalm diyorum ama kararsızım yapabilirmiyiz bizim durumumuzda olanlar nasil yapıyor fikir almak istedim teşekkürler uzun oldu 😊