Asyaveannesi04 Karpuz25 biz prima premium care ile başladık hiç bir sorun yaşamadık, bir kez bezin içinden ip çıkmıştı bunu firma ile görüştüm ve koca bir hediye paketi gönderdiler çok da ilgililerdi, dedesi sponsor olduğu için fiyatıyla da çok ilgilenmiyorum😅
Simmomy Premium care sorun olmadi ama inan önermem en ucuz indirimde tanesi 5.5 oluyor maddi olarak çok yordu eğer daha doğmamış bebekse başka marka ile başlayın ben pişik olur korkusu ile deneyemiyorum
Keremikobayky Ben doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum. Akşam 9da bağlarım sabah 8de açarım bi damla bile taşmaz doğru beden doğru bağlama ile ama bazen annem bağladığında taşmalar oldu bazen çocuk kabız olup bikç gün yapmayıp birikince ensesine kadar kaka taştığıda oluyo ama ona hiç bi bez engel olamaz zaten. Hiç pişik falan yaşamadık 👍🏻👍🏻👍🏻
Kedilibebekliacemi Karpuz25 aslaaa sızma taşma yapmıyor. Bundan önce sleepy denedim 1-2 paket içeriği doğal diye ama maalesef gece özellikte sürekli Sızdı bebeğim sırılsıklam uyumuş deli oldum sonra hemen primeya geçtim zaten çok çok çok memnunum⭐️ premium care kullanıyorum
EmineYilmaz Karpuz25 sızma taşma yapmadı ama pudralı olduğu için kızımı mahvetti hastanelerdeydik hep Primayı bırakır bırakmaz düzeldi
Elifmm Prima aktif bebek 3 cocugumada kullandım sızma yapmadı cok da memnunum hala kullanıyorum stok yapmaya gelirsek sürekli büyüyolar kilo alıyolar büyük numaraları tercih ederseniz daha iyi olur
sezer2022 Karpuz25 üstünde yazar canım koyu paketli normal, açık renk gold yazılı primum care 🥰 gerçi bebekten bebeğe değişir bi arkadaş pişik yaptı demişti prima için
EmineYilmaz Karpuz25 ıslak mendil yapmıştır bezi suçlamıştır demişsiniz de ıslak mendil ile silmiyorum ben kızımın özel bölgesini. bilginiz olsun . Genelde alt açtıktan sonra yıkarım ya da nemli bez ile silerim
EmineYilmaz Karpuz25 özel bölgesinin iç kısmı pişmekte yanmış resmen çocuk her idrarında kıyameti koparıyordu . Bizde dışardan birşey görünmediği için müdahale edemiyorduk. Doktora gittik bi baktık içi kıpkırmızı Bez değiştirin dedi doktor aynı gün düzelmeye başladı
Karpuz25 edabolukbasi molfix bende cirtlari kısa olduğu için ve bezin kendisi Bi tuhaf olduğu için kullanmak istemedim 1 paket mecburiyetten almıştım
DuyguveUygar Karpuz25 prima premıum care kullandık yeni doğduğunda çok güzel bir bez, daha sonra aktif bebeğe geçtik o da emicilik ve kuruluk açısından çok iyi fakat çişi kötü kokutuyor gibi geliyor bana
edabolukbasi Karpuz25 2 paket almıştı eşim pure&soft birini iade ettim prima aldım tekrar yarım paket duruyor molfix
EmineYilmaz Karpuz25 birde mesela benim kızıma molfix çok iyi geldi ama yorumlarda memnun olmadığını yazanlar var . Bence bu bez işi çocuktan çocuğa değişiyor canım Eğer çocuğuna zarar vermiyor ise prima, gönül rahatlığı ile stok yapabilirsin . 1 ay kadar dene ama
Karpuz25 EmineYilmaz Bayadır 2 3 ay olmustur kullanıyorum zaten çok şükür bebeğim üstü temiz kuru kalkıyor ama ikinci bebeğime suanlik 3 paket stokladim doğum için bakalım ona da yarayacak mı