oykuaren O zaman 2.çocuk isteğinizle eşinizi boğmayın bence. Zamanı geldiğinde 2.çocuk için kolları sıvarsınız. Bebeğiniz daha çok minik, tadını çıkartın. Çok zor bir süreç bu sürece birde, “2. çocuk olmalı, kardeş şart, ikisi bir arada büyür, arkadaş gibi olurlar, vs.” düşünceleriyle beyninizi yemeyin.