Merhaba anneler, 22 aylık oğlum artık oyun bulmaktan yoruldum. Sulu boya, oyun hamuru, nohutları kaptan kaba boşaltma , ev işlerine dahil etme(süpürge, çamaşır, ne olursa :) ), geometrik şekilleri uygun yerine yerleştirme , kinetik kumla oynama, ilk adım arabası ile gezme, balık tutma oyunu , Adeda güçlendirici setinden çalışıyoruz , doktor setimiz var bu tarz etkinlikler yapıyoruz. Bunların dışında ne yapabilirim, önerileriniz ne olur? Teşekkürler