Blbn 4,5 aylık bebeğimde egzama var, hiç bir krem işe yaramıyor, doktorumuz kortizonlu krem verdi. Kullanan var mı acaba, yan etki yapar diye korkuyorum..
Kaymak Blbn yan etki yapmaz biz de geçirdik aynı süreci aynı aylarda. Kortizonlu kremi bize max 3 gün kullanın demişti doktor sadece egzama olan bölgeye tüm vücuda değil. Aynı zamanda bebeğinizin cildini sürekli nemli tutmak zorundasınız onun içinde bize bioderma önerdi duş sabunu kremleri hep bioderma şuanda. Çok şükür bitti gitti kremleri hala kullanmaya devam ediyoruz çok güzel nemlendiriyor
Ysmndnz_ Blbn benimde cildimde özellikle yüzümde egzama oluyor sürekli atak geldiği zaman bir krem var dermatoloji doktorum vermişti kortizonlu falan da değil çok iyi geldi 2 günde geçiriyor ceroldin sanırım ismi
Merveyb Blbn 7 aylık oğlumda egzama ve alerji var. Yan etkisi yok ama kortizonlu kremler deri incellttiği için çok kullanılmıyor. Biz başta çok ağır bi krem kullandık. Sonrasında başka bi doktor kortizonlu ama daha hafif olanı verdi. Şimdi döküntüleri geçti sürekli nemlendiriyorum mustela kullanıyorum ama bende çok iyi geldiğini söyleyemem. Yumurta alerjisi var oğlumun ama başka şeylere de var bence fakat hepsine bakılamıyor yedikçe ortaya çıkıyor. Öyle zamanlarda kortizonlu kremi kullanmadan geçmiyor maalesef . Haftada en fazla 2 kez kullanabilirsin demişti doktorumuz.(momecon kullanıyoruz) İnşallah geçer hepimizinki.
momylerce Merhabalar, yan etki yapmaz bilinçli kullanırsanız. Maximum 5 gün sadece egzamalı bölgeye ince bir tabaka halinde sürün. Sonrasında bioderma veya la Roche krem ile sürekli nemlendirin. Biz birde elidel diye bir krem kullanıyoruz kortizonsuz haftada 2 kez kullanılabiliyor
pnry22 Kaymak geçiyormu gerçekten ya 😔 kızımın yanağında bor bölgede var. Bi ara geçti şimdi yine çıktı hipokort ve la roche kullanıyorum diğer yanağında da çıktı şimdi ufak ufak. Hiç gecmicek gibi geliyor ve üzülüyorum açıkçası
Blbn Nemlendirmek için mustela stelatopia kullanıyoruz ama işe yarıyor mu pek emin değilim. Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim, içimi rahatlattınız☺️
Tubtub7171 Bizde 5 gündür kullanıyoruz artık sürmyeceğim aveeno adında nemlendirici krem yazdı kaşıntıyı da gideriyormış şimdi ona devam edicez egzaması geçti aynı zamanda alerji olduğunu da söyledi.bizde kortizonlu kullanmayalım dedik ama bir türlü normls nemlendiricilerle geçiremeidk mecbur kaldık kullanmaya