kızımın doğum gününe 1.5 ay var 1 yaş doğum günü kutlamak istiyoruz ama ne alıcam şaşırdım hem kendime hemde kızıma almam lazım tesettürlüyüm bana öneride bulunurmusunuz evde kendi aramızda kutlama yapmayı düşünüyoruz çok abartılı olmasın uygun fiyatlı varsa bildiğiniz sayfalar