Sevoinci valla hiic kesmedim . Zaten kola ve fast food yemem yediysemde bir kac keredir . Gerisine hic bakmadim . Hic kiloda almadim . Kendim normal nasil beslenmem varsa oyle devam ettim. 2 yasina geldi hala emziyorum ilk ay haric hic gazdir kakasidir falan hic aglamak falan olmadi.