Merhaba kızlarr bebeklerim 16 buçuk aylık doğduklarından bu yana yaşanacak herşeyi yaşadık meme ile alakalı meme reddi savaşı, yaralar enfeksiyonlar 4 kez mastit kaç kez hastanelik oldum herkes başından beri bırak dedi vazgeçmedim emzirdim bu zamana kadar, 1 aydır gündüz emzirmeyi bıraktım dün gece itibariyle geceyide kestim annelerimiz geldi yardıma, korkunç bir geceydi sürekli ağladılar meme diye onlar ağladı ben ağladım . hiçte istemiyordum 2 yaşına kadar emzirmekti isteğim onun için uğraştım zaten bu zamana kadar vazgeçmedim fakat artık sürekli ikisi beraber gece memede uyumaları benim hiç uyuyamam aylardır tüketti beni, verimli olamıyorum çok yorgunum hep üstelik son zamanlarda uykulu halde veya normalde sinirli bir anneye dönüştüm. ne yapacağımı şaşırdım okadar üzgünümki elbet birgün bitecek emzirme ama çok suçluluk duyuyorum geçecekmi bu suçluluk yoksa ömür boyu pişman olumuyum erken bıraktım diye 😞 mama emzik biberon hiç almıyorlar 4. Aydan beri ne yiyecekler gece mesela acıkırlarmı naparlar nasıl uyuturuz kaç günde düzelir yaşayanlarınız varmı buna benzer