Melike_66 öncelikle kesinlikle arzuhalciye dilekçe yazdırmayın inamılmaz hak kaybına uğrarsınız. O dilekçelerle genelda davayı kaybediyorlar kaybetmeseler bile haklarını alamıyorlar çünkü arzuhalciler usul hukukna hakim değiller. Bir avukatla anlaşın mutlaka. Ekonomik durumunuz yoksa bulunduğunuz ilin barosu ile görüşün adli yarıdmdan ücretsiz avukat ataması yaparlar. Dilekçenizi vatandaş uyaptn görebilirsiniz. Yapamazsanız adliyeden dosyayı inceleyebilirsiniz.