Eminegul5 Hanımlar selam bebegim 4.5 aylik aktif emziriyorum gerekmedikce mama icmiyor ama saclarim fena halde :( emzirirken boyatmak cok zararlı mi boyataniniz varmi
34212 Eminegul5 saçlarımın yarısı beyaz =( hamilelikten beri boyatmadım ne kadın doğum ne çocuk doktorum önermedi. Ek gıdaya başlayınca boyuycam sütümü sağıp atıcam.
nazlimom_ Eminegul5 5 aylıkken ombre yaptırdım diplerine değmeden halada öyle yapıorum onun öncesinde de kendim boyamıştım