Hi-Mom MerveeNill 3 doz olanıda var 2 doz olanıda var 2 aylıkken başlanıyor diye biliyorum doktorunuzla görüşün isterseniz
monami_ Hi-Mom bağışıklığıyla oynamak ne demek anlamadım. Aşı sizin sandığınız şey değil. Hastalığı hafif geçirmesi için yapılıyor, yaptırmayan tanıdıklarımın hepsi hastanelik oldu.