Merhabalar, rota alısı yaptıracağım ama çok fazla kararsız kaldım. Aşı yaptırıp hastalığı ağır geçirenlerde olmuş bir faydası olmayacaksa çocuğun bağışıklığıylada oynamak istemiyorum bir de süt alerjisi olma ihtimali var aşı bu yüzdende korkutuyor beni ne yapacağımı şaşırdım ya