Ediztsnnn Arkadaşlar 43 günlük bebeğim var emziriyorum ve maalesef eşimden grip bulaştı her ne kadar korusakta kendimizi yakalandık. Oğluma bulaşmasından korkuyorum maske takıyorum sık sık ellerimi yıkıyorum ama başka bir önerisi olan var mı ??
Mommyhann Eğer emziriyorsanız bolbol emzirin onunla ilgilenirken sürekli maske takın bende o aylarında hasta olmuştum sıksık emzirdim hiç öpmedim elimi sürekli yıkadım maske taktım bişey olmadı bebeğe