Çıldırmak üzereyim çeşit çeşit çorba yapıyorum kaşığı gördüğü an kafayı çeviriyor. Ya kendisi yiyecek ya da yemeyecek. Kendisi yerse de az yiyor. Onu dışında anne sütü alıyor. Asla bensiz durmuyor yapışık ikiz gibiyiz çok yoruldum artık nefes almak istiyorum. Sizde durumlar nedir? Ne yapmalıyım