bebitonunannesi_ 11 aylık bebeğime alıştırmaya çalışıyorum ama olmayacak gibi.Kaseyi deviriyor ayağıyla itiyor dağıtıyor oynuyor…Odaklansin diye TV açık bırakmıyorum , kendim de gösteriyorum ama oynuyor sadece.Pes mi etmeliyim 😕
Dolores bebitonunannesi_ gerçekten aç olduğunda koyun önüne. Yemeyen bebek de yemiyor zaten 17 aylık oğlum, neler neler yaparım yemez kuru ekmek kemirir. İştahsızlık zor
Cyerg bebitonunannesi_ tabakla koymuyorum ben, mesela makarna yapiyorsam mama sandalyesinin tepsisine direk koyuyorum dört beş tane, elliyor aç değilken öyle oynuyor açsa agzina götürüyor yemeye devam ediyor.
Nrgngr bebitonunannesi_ yeni başladıysanız böyle yapması normal yavaş yavaş alışır sizde geçin karşısına anlatarak nasıl yenir nasıl cignenir gösterin her seferinde 1 2 günde alismaz zaten ama bu yöntem biraz sabır gerektiriyor
irva bebitonunannesi_ Ben ek gıdaya başladığım andan itibaren blw yaptım.İlk zamanlar aşırı dağıtıyorlar mıncıklıyorlar 😁 Çok normal sonra zamanla alışacak.
midekoruyucu Cyerg bende böyle yapıyordum. Ek gıdaya başladığımızda herşeyi eline verdim. Yaptığım şeyin blw olduğunu bile çok sonradan öğrendim 😂
Cyerg bebitonunannesi_ benimki de yapıyor valla, keyfine göre. Mıncıklıyor sonra atıyor, bir de annemlerdeyken köpeğimiz var ona doğru atıyor yediğini gördükçe daha çok yapıyor😂 böyle böyle alisacaklar herhalde.